Αν ψάξει κανείς πολύ, μπορεί να με βρει στο Ίντερνετ, σε μια τράπεζα δεδομένων, όπου είμαι καταχωρημένη ως ηθοποιός, η οποία έχει παίξει σε μία ταινία. Με αδίκησαν βέβαια, γιατί στην πραγματικότητα έχω παίξει σε δύο ταινίες. Δε βαριέσαι, τους την χαρίζω.
Μια φορά κι έναν καιρό λοιπόν, υπήρξα ένα από αυτά τα αφελή πλάσματα που νομίζουν ότι βρήκαν αυτό που θέλουν να κάνουν στη ζωή τους και πήγα και γράφτηκα σ’ ένα Εργαστήρι Υποκριτικής Τέχνης. Στούντιο, εν συντομία (μια παρακμιακή υπόγα στο Κολωνάκι, όπου το χειμώνα κόβαμε πέταλα από το κρύο).
Κουτσοί, στραβοί, στον Άγιο Παντελεήμονα, που λένε. Καθηγήτριες γυμνασίου με καλλιτεχνικές φιλοδοξίες, αμόρφωτοι, πιτσιρικάδες που αλλού πατούσαν αλλού βρίσκονταν, ψώνια, χαζογκόμενες, Μαρδόνιοι, καταθλιπτικοί, όλοι αυτοί που για κάποιο λόγο δεν μπορούσαν να γραφτούν σε κανονική Δραματική Σχολή, όλοι εκεί μαζεύτηκαν.
Υπήρχαν ασφαλώς και μερικοί ταλαντούχοι , αλλά σ’ αυτούς δεν έδινε ιδιαίτερη σημασία ο Δάσκαλος. Οι δύσκολες περιπτώσεις ήταν που τον εξιτάριζαν.
Μερικοί την έκαναν νωρίς. Οι υπόλοιποι, που μείναμε καιρό (μια που η ελπίδα πεθαίνει τελευταία), ανακαλύψαμε πως το μόνο που μάθαμε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να σερνόμαστε από τοίχο σε τοίχο. Ούτε μοκέτες να ’μασταν. Γιατί ο Δάσκαλός μας, είχε μια μανία με τους τοίχους. Όλο μας έβαζε - δίκην σκηνοθεσίας- να ακουμπάμε με τα χέρια στον τοίχο και να κοιτάζουμε τρομαγμένα ή απειλητικά προς το κοινό, σαν δαιμονισμένοι new born Christians. Αφού στο τέλος λέγαμε, ότι δεν πειράζει, αν δεν μας πάρουν πουθενά αλλού, μπορούμε να πάμε στο Χόλλυγουντ, να πάρουμε μέρος σε οντισιόν για τον Σπάιντερμαν… Θα είχαμε μεγάλη επιτυχία.
Εκτός του Σπάιντερμαν, μάθαμε να παίζουμε και Ίψεν. Ανεβάσαμε μάλιστα και μια παράσταση. Στην αρχή ο Δάσκαλος έλεγε ότι θα γινόταν καλύτερη από την αντίστοιχη του Μπέργκμαν. Μετά από λίγο καιρό, είπε, ότι, ε, δεν θα γίνει και Μπέργκμαν, αλλά θα αφήσει το σημάδι της. Στο τέλος είπε ότι η παράσταση θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών…
Αλλά εμείς, ως ανερχόμενοι ηθοποιοί, θέλαμε να μας δουν τουλάχιστον οι φίλοι μας, να μας θαυμάσουν, η ματαιοδοξία επικράτησε της λογικής. Ήρθαν λοιπόν κι αυτοί οι φουκαράδες, τι να κάνουν, με τα λουλούδια τους και τα δωράκια τους, και μαρτύρησαν για κανα δίωρο, και μετά δεν ήξεραν τι να πουν για να μην μας πληγώσουν…
Στις πρόβες, το πτώμα του Τζων Γαβριήλ Μπόργκμαν άνοιγε τα μάτια για να δει γιατί αργούν τόσο οι αδερφές να συμφιλιωθούν, αυτή που υποτίθεται πως έπαιζε ένα γλυκό δεκατετράχρονο κορίτσι έμπαινε σαν τραμπούκος στη σκηνή, μια άλλη σερνότανε στο πάτωμα κλαίγοντας κι έμοιαζε με φίδι με περούκα, και οι υπόλοιποι δεν κατάφεραν να μάθουνε τα λόγια τους μέχρι την τελευταία μέρα…
Τι να πρωτοθυμηθώ, τι να ξεχάσω. Είχαμε μία (υπέροχη κατά τα άλλα), που δεν έβγαζε ποτέ τα τακούνια της. Έτσι και της τά ’παιρνες, θα πάθαινε ό,τι και οι μαύροι άμα τους πάρεις τις φόρμες και τα αθλητικά. Θά ’πεφτε κάτω ξερή. Ανέβηκε μια μέρα στη σκηνή να παίξει Στρίντμπεργκ, με ένα καπάκι από σιφόνι καρφωμένο στο τακούνι (είχε πάει πιο πριν στο μπάνιο και δεν πρόσεξε ότι το ξεβιδωμένο καπάκι της είχε καρφωθεί στο τακούνι).
Μια φορά, ένας έβαλε κατά λάθος φωτιά πίσω από μια κουρτίνα που είχε βάλει για σκηνικό, κι ήταν σαν να βλέπαμε Καραγκιόζη να γίνεται παρανάλωμα του πυρός…
Εκτός από τον Δάσκαλο της υψηλής τέχνης της Υποκριτικής, είχαμε και μια δασκάλα, που μας μάθαινε, υποτίθεται, φωνητική και μουσική. Αυτή πάλι έσερνε μαζί της ένα αρμόνιο του κώλου που του είχε αλλάξει τα φώτα, γιατί όλη την ώρα λάθος νότες πάταγε. Καλύτερα έπαιζα εγώ μελλόντικα στο δημοτικό, και δεν πήγα να παραστήσω την καθηγήτρια μουσικής.
Υπήρχαν και καλές στιγμές, βέβαια. Μία φορά την εβδομάδα μας έκανε μάθημα, μια αρκετά γνωστή, εξαιρετική δασκάλα και σκηνοθέτις. Αλλά τι να πρωτοκάνει κι αυτή…
Θυμάμαι ζωηρά την απογοήτευση που μας κατέκλυσε, όταν, αφού είχε περάσει ο ενθουσιασμός του νεοφώτιστου, ανακαλύψαμε πως ο «Δάσκαλός μας» ήταν ένας ανίκανος, που όχι μόνο δεν κρατούσε το κλειδί για ένα νέο θέατρο στο χέρι του, αλλά προφανώς δεν είχε δει ποτέ κλειδί στη ζωή του.
Τελικά μου φαίνεται, δίκιο είχε ο πατέρας μου που έλεγε ότι πάμε εκεί και μας μασάνε τα λεφτά κι εγώ παρεξηγιόμουν.
Μια συμβουλή προς επίδοξους ηθοποιούς λοιπόν, σε περίπτωση που μας διαβάζουν και οι νέοι…
Αν θέλετε να γίνετε ηθοποιοί, να τελειώσετε πρώτα το σχολείο, να μάθετε δυο- τρεις ξένες γλώσσες καλά (ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, όχι το Lower), να κάνετε μουσική και χορό, να κρατάτε το σώμα σας σε άριστη φυσική κατάσταση, κι αν επιμένετε, πηγαίνετε σε Δραματική Σχολή. Μακριά από μπουρδελοεργαστήρια. Νο τόσο κοντά, που έλεγε κι ο θείος μου σε κάτι ξένους που πλησίαζαν με το φουσκωτό τους επικίνδυνα κοντά στην ακτή. Νο τόσο κοντά. Μακριά…
Υ.Γ. Έχετε την περιέργεια να μάθετε πόσοι από εμάς τότε έγιναν επαγγελματίες ηθοποιοί; Μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Και δεν είναι κι από τους καλύτερους, πιστέψτε με.
Υ.Γ2. Κι όσο για μένα, αφενός ήμουν πολύ ντροπιάρα και φοβιτσιάρα για να γίνω ηθοποιός (έτσι είμαστε εμείς οι Μαρδονέζες), αφ’ ετέρου μ’ έφαγαν οι έρωτες και την έκανα για άλλες πολιτείες…
Μια φορά κι έναν καιρό λοιπόν, υπήρξα ένα από αυτά τα αφελή πλάσματα που νομίζουν ότι βρήκαν αυτό που θέλουν να κάνουν στη ζωή τους και πήγα και γράφτηκα σ’ ένα Εργαστήρι Υποκριτικής Τέχνης. Στούντιο, εν συντομία (μια παρακμιακή υπόγα στο Κολωνάκι, όπου το χειμώνα κόβαμε πέταλα από το κρύο).
Κουτσοί, στραβοί, στον Άγιο Παντελεήμονα, που λένε. Καθηγήτριες γυμνασίου με καλλιτεχνικές φιλοδοξίες, αμόρφωτοι, πιτσιρικάδες που αλλού πατούσαν αλλού βρίσκονταν, ψώνια, χαζογκόμενες, Μαρδόνιοι, καταθλιπτικοί, όλοι αυτοί που για κάποιο λόγο δεν μπορούσαν να γραφτούν σε κανονική Δραματική Σχολή, όλοι εκεί μαζεύτηκαν.
Υπήρχαν ασφαλώς και μερικοί ταλαντούχοι , αλλά σ’ αυτούς δεν έδινε ιδιαίτερη σημασία ο Δάσκαλος. Οι δύσκολες περιπτώσεις ήταν που τον εξιτάριζαν.
Μερικοί την έκαναν νωρίς. Οι υπόλοιποι, που μείναμε καιρό (μια που η ελπίδα πεθαίνει τελευταία), ανακαλύψαμε πως το μόνο που μάθαμε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να σερνόμαστε από τοίχο σε τοίχο. Ούτε μοκέτες να ’μασταν. Γιατί ο Δάσκαλός μας, είχε μια μανία με τους τοίχους. Όλο μας έβαζε - δίκην σκηνοθεσίας- να ακουμπάμε με τα χέρια στον τοίχο και να κοιτάζουμε τρομαγμένα ή απειλητικά προς το κοινό, σαν δαιμονισμένοι new born Christians. Αφού στο τέλος λέγαμε, ότι δεν πειράζει, αν δεν μας πάρουν πουθενά αλλού, μπορούμε να πάμε στο Χόλλυγουντ, να πάρουμε μέρος σε οντισιόν για τον Σπάιντερμαν… Θα είχαμε μεγάλη επιτυχία.
Εκτός του Σπάιντερμαν, μάθαμε να παίζουμε και Ίψεν. Ανεβάσαμε μάλιστα και μια παράσταση. Στην αρχή ο Δάσκαλος έλεγε ότι θα γινόταν καλύτερη από την αντίστοιχη του Μπέργκμαν. Μετά από λίγο καιρό, είπε, ότι, ε, δεν θα γίνει και Μπέργκμαν, αλλά θα αφήσει το σημάδι της. Στο τέλος είπε ότι η παράσταση θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών…
Αλλά εμείς, ως ανερχόμενοι ηθοποιοί, θέλαμε να μας δουν τουλάχιστον οι φίλοι μας, να μας θαυμάσουν, η ματαιοδοξία επικράτησε της λογικής. Ήρθαν λοιπόν κι αυτοί οι φουκαράδες, τι να κάνουν, με τα λουλούδια τους και τα δωράκια τους, και μαρτύρησαν για κανα δίωρο, και μετά δεν ήξεραν τι να πουν για να μην μας πληγώσουν…
Στις πρόβες, το πτώμα του Τζων Γαβριήλ Μπόργκμαν άνοιγε τα μάτια για να δει γιατί αργούν τόσο οι αδερφές να συμφιλιωθούν, αυτή που υποτίθεται πως έπαιζε ένα γλυκό δεκατετράχρονο κορίτσι έμπαινε σαν τραμπούκος στη σκηνή, μια άλλη σερνότανε στο πάτωμα κλαίγοντας κι έμοιαζε με φίδι με περούκα, και οι υπόλοιποι δεν κατάφεραν να μάθουνε τα λόγια τους μέχρι την τελευταία μέρα…
Τι να πρωτοθυμηθώ, τι να ξεχάσω. Είχαμε μία (υπέροχη κατά τα άλλα), που δεν έβγαζε ποτέ τα τακούνια της. Έτσι και της τά ’παιρνες, θα πάθαινε ό,τι και οι μαύροι άμα τους πάρεις τις φόρμες και τα αθλητικά. Θά ’πεφτε κάτω ξερή. Ανέβηκε μια μέρα στη σκηνή να παίξει Στρίντμπεργκ, με ένα καπάκι από σιφόνι καρφωμένο στο τακούνι (είχε πάει πιο πριν στο μπάνιο και δεν πρόσεξε ότι το ξεβιδωμένο καπάκι της είχε καρφωθεί στο τακούνι).
Μια φορά, ένας έβαλε κατά λάθος φωτιά πίσω από μια κουρτίνα που είχε βάλει για σκηνικό, κι ήταν σαν να βλέπαμε Καραγκιόζη να γίνεται παρανάλωμα του πυρός…
Εκτός από τον Δάσκαλο της υψηλής τέχνης της Υποκριτικής, είχαμε και μια δασκάλα, που μας μάθαινε, υποτίθεται, φωνητική και μουσική. Αυτή πάλι έσερνε μαζί της ένα αρμόνιο του κώλου που του είχε αλλάξει τα φώτα, γιατί όλη την ώρα λάθος νότες πάταγε. Καλύτερα έπαιζα εγώ μελλόντικα στο δημοτικό, και δεν πήγα να παραστήσω την καθηγήτρια μουσικής.
Υπήρχαν και καλές στιγμές, βέβαια. Μία φορά την εβδομάδα μας έκανε μάθημα, μια αρκετά γνωστή, εξαιρετική δασκάλα και σκηνοθέτις. Αλλά τι να πρωτοκάνει κι αυτή…
Θυμάμαι ζωηρά την απογοήτευση που μας κατέκλυσε, όταν, αφού είχε περάσει ο ενθουσιασμός του νεοφώτιστου, ανακαλύψαμε πως ο «Δάσκαλός μας» ήταν ένας ανίκανος, που όχι μόνο δεν κρατούσε το κλειδί για ένα νέο θέατρο στο χέρι του, αλλά προφανώς δεν είχε δει ποτέ κλειδί στη ζωή του.
Τελικά μου φαίνεται, δίκιο είχε ο πατέρας μου που έλεγε ότι πάμε εκεί και μας μασάνε τα λεφτά κι εγώ παρεξηγιόμουν.
Μια συμβουλή προς επίδοξους ηθοποιούς λοιπόν, σε περίπτωση που μας διαβάζουν και οι νέοι…
Αν θέλετε να γίνετε ηθοποιοί, να τελειώσετε πρώτα το σχολείο, να μάθετε δυο- τρεις ξένες γλώσσες καλά (ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, όχι το Lower), να κάνετε μουσική και χορό, να κρατάτε το σώμα σας σε άριστη φυσική κατάσταση, κι αν επιμένετε, πηγαίνετε σε Δραματική Σχολή. Μακριά από μπουρδελοεργαστήρια. Νο τόσο κοντά, που έλεγε κι ο θείος μου σε κάτι ξένους που πλησίαζαν με το φουσκωτό τους επικίνδυνα κοντά στην ακτή. Νο τόσο κοντά. Μακριά…
Υ.Γ. Έχετε την περιέργεια να μάθετε πόσοι από εμάς τότε έγιναν επαγγελματίες ηθοποιοί; Μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Και δεν είναι κι από τους καλύτερους, πιστέψτε με.
Υ.Γ2. Κι όσο για μένα, αφενός ήμουν πολύ ντροπιάρα και φοβιτσιάρα για να γίνω ηθοποιός (έτσι είμαστε εμείς οι Μαρδονέζες), αφ’ ετέρου μ’ έφαγαν οι έρωτες και την έκανα για άλλες πολιτείες…
162 σχόλια:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Willkommen, bienvenue, welcome!
Fremde, etranger, stranger!
Glueklich zu sehen, je suis enchante,
happy to see you!
Bleibe, reste, stay!
Willkommen, bienvenue, welcome
in Patschanzidicko, au Pachanzidicot, to patsatzidiko!!
Vielen Dank, für die Blumen, vielen Dank, wie lieb von dir... (Για να μαζέψουμε και το διεθνές κοινό!)
O καψουροκαλύβας που πήγε; Τον θάψατε κι αυτόν;
Αντι για ηθοποιός επρεπε να γινόσυν τραγουδιάρα. Πολύ χρήμα, δοξα και τζαμα λουλούδια. Αν θέλεις΄, έχω ένα γνωστό στην Καρδίτσα ο οποίος μπορεί να σε προωθήσει. Θα μπορέσεις να συνεργαστείς και με την Ασπα, η οποία διαμένει στα Τρίκαλα και έχει βάψει το μαλλί πλατινέ και παίζει σε μικρες μπουάτ, αλλά άμα λάχει πάει και σε καμιά μεγάλη πίστα και τα δινει ολα πα΄νω στη σκήνη, απο χωρούς λυγμούς μέχρι και μπουνίδια και κλωτσίδια, απογοητευμένη που την ξέχασαν όλε οι μεσημεριατικές, ευτυχισμένοι που βρήκε τον αντρα της ζωης της στο πρόσωπο ενός κιθαρίστα με μακρύ μαλλί και γαμψή μύτη, κουλτουριάρης εξ επαρχίας, σνομπαρει τα ριάλιτι, αλλά κουτουπώνει της ριαλιτζούδες, έχει και ένα αυτοκίνητο και είναι αριστερός, όπως όλοι οι καλοί καλλιτέχνες άλλωστε.
Όλα τα λουλούδια στην κυρία!
Το αγόρι -όπως πάντα- μες στη γλύκα!
Θα τα σπάσουμε απόψε. Έχω κέφια!
Γειά σου Damon που έχεις πάντα για όλους έναν καλό κλόγο να πεις...
Τι θα σπάσουμε Σύνα;
Λόγο εννοούσα, όχι "κλόγο"
Άντε, πες κανα αστείο.
Άντε να πω εγώ:
-Δεν μπορείς να έχεις τα πάντα. Πού θα τα βάλεις;
Ήταν μία γκόμενα εδώ στο πατσατζίδικο κι έπαιζε βαριεστημένα με το ποτό της...
Κι έρχεται ένας -πώς να τον πω τώρα; βλάχο, θα τον πω- και της κάνει: "Πλητς;"
3Δ, βρίσκεις να τα βάλεις, άμα θες...
Ε, λέμε τώρα... για να παρηγορούμαστε. Δε βλέπω και τρελά κέφια απόψε στο πατσατζίδικο
Και εγώ όπως βλέπετε ηθοποιός είμαι. Ο Κέννεντυ πέρασε από εδώ απόψε?
Ε, είναι άδειο... Ακόμη κι ο ιδιοκτήτης λείπει...
Γεια σου, Ελένη! Έχει απομείνει κανένας Κέννεντυ;;
Η γυναίκα του Σβαρτζενέγκερ
Έμεινε κανείς εδώ ρε παιδιά;
Η γυναίκα του Σβαρτζενέγκερ πάντως όχι...
Η γυναίκα του Σβαρτσενέγκερ βαράει;
Η 3 πάρτυ, μπορεί να εμφανιστεί με μισή ναζιστική στολή και να μιλάει γερμανικά κραδαίνοντας το μαστίγιο; Είναι ένα μικρό όνειρό μου που ήθελα πάντα να πραγματοποιήσω...
Δεν ξέρω για την 3Ε, εγώ πάντως σίγουρα μπορώ! Και θά 'μαι και πολύ πειστική Helga!
Μισή ναζιστική στολή όμως... η άλλη μισή θα είναι από 'κείνες τις λευκές, κολλητές της νοσοκόμας...
Σύνας, πυρπολείς τη φαντασία μου! Θες το πάνω ή το κάτω της στολής;
Δεξιά-αριστερά.
Ουάου! Σαν τζόκερ, ε; Αυτό δεν το είχα σκεφτεί!
Ε, άσε να σκέφτεται και κανένας άλλος!...
Και τι άλλο θα μου κάνεις Χέλγκα;
Ε, θα σε διατάζω, θα σε μαστιγώνω, ενίοτε θα σε βάζω να γλείφεις... τα παπούτσια μου, τέτοια...
Στα γερμανικά αυτά, ε;
Και τα παπούτσια σου; Δεν θα είναι δεξιά - αριστερά ίδια, ε; Ποιο θα γλείφω; Την μπότα ή το σαμπό της νοσοκόμας;
Πάντα. Άμα δεν καταλαβαίνεις τίποτα, θα μάθεις να διαβάζεις τα χείλη μου. Σαν τσι σκύλοι.
Όποιο θα είναι πιο βρώμικο!
Μπορείς να τραγουδάς και τη Λιλή Μαρλέν; Παρακαλώωωω...
LILI MARLEN
Vor der Kaserme vor dem gro(ss)en Tor
stand eine Lanterne
und steht sie nach davor
so wollen wir da uns wieder sehen
bei der Lanterne wollen wir stehen
wie einst Lili Marlen
Unsere beide Schatten sahen wir einer aus
da(ss) wir so lieb uns hatten
da(ss) gleich man daraus
und alle Leute sollen es sehen
wie einst Lili Marlen
Schon rief der Posten,
sie blasen zapfenstreich
es kann drei Tage kosten
Kamrad, ich komm so gleich
da sagten wir auf wiedersehen
wie gerne wollt ich mit dir gehen
mit dir Lili Marlen
Deine Schritte kennt sie, deine Zierengang
alle abend brennt sie, doch mich verga(ss) sie lang
und sollten mir ein leids geschehen
wer wird bei der Lanterne stehen
mit dir Lili Marlen?
Aus dem Stillen raume, aus der erder Grund
he(ss)t mich wie un Tra(u)me
dein verliebster Mund
wenn sich die Spaten nebel drehn
werd'ich bei der Lanterne stehen
wie einst Lili Marlen
Αργότερα, θα στο μεταφράσω κιόλας... να ξέρεις, τι σου τραγουδάω...
Και μπορείς επίσης... Άστο...
Αμα πω για εβραίους μπορεί να πλακώσουν οι γνωστοί από τον Δήμου... Κι έχουμε και μαστίγια εδώ...
Εκτός αυτού, είναι και ξενέρωμα...
Καλά! Μπορείς τότε να μου λες ταυτόχρονα τις απόψεις της Μαρίας Βέλλιου στα γερμανικά! Πληηηηηζζζζζζζζ.
mariep, μόνο τις απόψεις τηε Helgas θ' ακούς από 'δώ και πέρα. Αλλιώς... μαστίγιο!
Μάλιστα! Βεβαίως! Μόνον! Παπούτσι παρακαλώ...
Κάτσε να δω, ποιο είναι πιο βρώμικο...
Μπορώ και τα δυο ή θα θεωρηθεί παρτούζα;
Τα παπούτσια είναι ηθικά στοιχεία, δεν το ξέρεις αυτό;; Είναι ώρα για μαστίγωμα, μου φαίνεται...
Εντάξει! Ό,τι πεις! Είναι ηθικά στοιχεία!
(τι λέει η μουρλέγκω;)
Χέλγκα, σου αρέσει και να σε κοιτάζω από χαμηλά με τρομομοκρατημένο βλέμμα;
(στυλ τρομαγμένο ελαφάκι;)
Ναι, να προσέχεις μόνο να μην φας κανένα βυζοσκάμπιλο και ζαλιστείς και δεν μπορείς να δουλέψεις μετά. Helga είναι αυτή...
It's getting better and better...
Στα μαγειρεία, γρήγορα!!
Εγώ θα είμαι στο φουαγιέ και θα σου τραγουδάω τη Lili Marlen. Αν θες μπορείς να περάσεις για ένα λεπτάκι, ν' ακούσεις τη θεϊκή φωνή μου...
Έχει και φουαγιέ το πατσατζήδικο;;
Κι αυτή η στολή του Μεγάλου Ναπολέοντα πως προέκυψε Σύνας;
Κοίτα, παιδί μου. Τις ελεύθερες ώρες μου, κατακτώ την Ευρώπη. Αλλά μεταμφιέζομαι, γιατί κανείς δεν θέλει να κατακτηθεί από μία Helga. Προτιμούν να κατακτηθούν από έναν κοντό, παρανοϊκό Γάλλο. Κατάλαβες;
Σατανικό!!
(οπισθοχωρω με τρόπο προς την έξοδο...)
Όσο και να οπισθοχωρίσεις, η αλυσίδα σου είναι κοντή...
Εδώ και η frau Blücher!
Frau Bluecher, guten Abend!
Μμμμ! Double pleasure...
Τσααααφφφφ!!
Εδώ μιλάμε μόνο γερμανικά Μάριε Π.
Πώς είναι το «Άουτς» στα γερμανικά ρε παιδιά;
Άουτσβιτς
Φραου Μπλουχερ, έχει εκπαιδευτεί να διαβάζει τα χείλια μου και να μυρίζει το θυμό μου. Μπορείτε να είστε βεβαία, πως οι διαταγές θα εκτελεστούν!
Επίσης, σε διάλεκτο είναι και Νταχάου,-άου,-άου!
Διαβάζω τα χείλια της... Ναι...
mariosp, διακρίνω κάποια ειρωνία μήπως;
Προς θεού!! Απλώς κάτι σκεφτόμουν εκείνη την ώρα...
Σκεπτόσουν;; Τσααααφφφφ!!!
Αυτό ήταν μαστίγιο ή το... άλλο;
Γιατί να εμφανιστώ με ναζιστική στολή, Μάριε Π.; Της μπαλαρίνας δεν σου κάνει;
Το μαστίγιο κάνει τσαφ. Το άλλο κάνει πλαφ.
Δεν μ' αρέσουν τα σκυλάκια, Σύνα. Βγάλτον εσύ βόλτα.
Νόμιζα ότι αυτήν την φοράω εγώ...
Κατ' αρχήν με λένε Helga. Κατά δεύτερον, δεν είναι σκύλος, Frau Bluecher, είναι ο συνεργάτης μου! Απλώς είμαι λίγο... αυταρχική.
Δεν σου επιτρέπεται ούτε να νομίζεις. Έτσι δεν είναι, Χέλγκα; Τσαφ+πλαφ!
Όχι πλαφ. Μόνο τσαφ. Το πλαφ είναι για επιβράβευση!
Άουτς + μμμμ....
Δηλαδή, δεν φοράω εγώ την στολή μπαλαρίνας;
Να οργανωθούμε, παιδιά! Λοιπόν, ποια στολή φοράει ο καθένας;
(3 πάρτυ, άσε κάτω αυτήν του Πινόκιο!!)
Εγώ νομίζω, πως ήμουν σαφής. Βρείτε τα μεταξύ σας.
Τζόκερ, δηλαδή;
Ναζί σέξυ νοσοκόμα Helga.
Καλά, λοιπόν! Κι εγώ κολομπίνα τότε... Για να μάθετε...
(Κατά βάθος έχω όμως καλή καρδιά... Ποτέ δεν αφήνω κάποιον εσκεμμένα στον τόπο...)
3 πάρτυ... Εεεεμμμ... Τι παπούτσια φοράς;
Καλόκαρδη ναζί σέξυ νοσοκόµα Helga, λοιπόν....
Κολομπίνα; Δηλαδή τι ακριβώς θα είσαι;;
Πάντα ψηλοτάκουνα, Μάριε
Χέλγκα, άστο... Τώρα θέλω τη στολή της 3 πάρτυ! Να τη βγάλει αμέσως!
3Ε, δώστου τα παπούτσια σου, σε παρακαλώ. Θα μας πρήξει...
ΟΛΗ τη στολή!
mariep, όλο όλα τα θες! Κάνε και λίγο κράτει πια!
Τι ’πες μωρή καλόκαρδη ναζί σέξυ νοσοκόµα Helga!
Τσααααφφφφ!!
3Ε, τι κάνεις; Γδύνεσαι;
Πολύ λάσκα μου φαίνεται τον έχεις αφήσει τον συνεργάτη σου. Όλο ζητάει.
Ωπ! Τι έγινε; Μωρή 3Ε, τι στολή φορούσες;
Έχω τον Herr Blücher πάνω από το κεφάλι μου, Σύνα. Επειδή βοήθησε να βάλω τη φωτογραφία, όλο κάτι ζητάσει κι αυτός τώρα
Εεεε, ναι... λάθος... Να κάνω «πλαφ» τότε; Ε;
Τι έχεις ντυθεί, παιδί μου;
Λοιπόν, ας σοβαρευτούμε. Εγώ μπαλαρίνα, η Χέλγκα νοσοκόμα, ο Μάριος Π. μπετατζής
Ο καθένας θα ντυθεί ό,τι γουστάρει. Τι γουστάρεις, mariep;
Άντε, λέγε ρε μαριεπί. Raus damit!
3Ε, ο mariosp προφανώς δυσκολεύεται να διαλέξει στολή. Να του βρούμε εμείς μία;
Πολύ δουλειά έχει για μένα ο συνδυασμός της 3 πάρτυ... Θέλω κάτι πιο ξεκούραστο... Δεν ξέρω...
Σύνα, λέω να τις βγάλουμε τις στολές
Έμα, πες μας πια!(άμα αφήνεις τον άλλον χαλαρό...)
Να ντυθώ Λευτέρης Κρητικάκης;;;
Ποιος είναι αυτός πάλι;
Ναι! Ναι! Να βγάλουμε τις στολές!!
Σφίξε του τα λουριά, ρε Χέλγκα. Δε σού 'μαθε τίποτα η ζωή;
Ο.Κ., εγώ την έβγαλα.
Τώρα είμαι η synas γυμνή!
Κάτσε να κατέβω κι εγώ από τη μπάρα...
Να κοιτάω; Χωρίς τσαφ...
(Αστείο μεταξύ δύο)Οι υπόλοιποι να μην ρωτήσουν τίποτα.
"Τώρα είμαι η synas γυμνή".
Ούτε καν ένα παρεό;
Ένα παλτουδάκι για την παραλία; Ένα κάτι τις;;
Καλά λοιπόν, ας μείνουμε όλοι γυμνοί. Έχουμε άλλωστε όλοι ωραία σώματα. Προς τι οι ντροπές;
Η synas είναι ένα άυλο πλάσμα, γλυκιά μου, μια cyber ψυχή. Δεν έχει να κρύψει τίποτα!
Δηλαδή με κορόϊδευες τόσον καιρό;
(Γελάω πολύ) Τι εννοείς, 3Ε;
Πολλά εννοώ εγώ, όλο εννοώ, άλλη δουλειά δεν κάνω. Εσύ, γιατί γελάς σύνα;
Μαριεπί, κοίτα γλυκέ μου, τη γύμνια της ψυχής μας...
Ο Μάριος Π. εξαφανίστηκε. Ντρέπεται φαίνεται να εμφανιστεί γυμνός
Σ' άρεσε το Μαριεπί, ε, Σύνα;
Για το παρεό... Θυμήθηκα εκείνη την επίδειξη μόδας, που μου είπες ν' αγοράσω ένα παλτό για την παραλία. Ήταν το μόνο, που δεν φαινόταν όλο! το βυζί...
Ναι, Μαριεπί... γαμώ!
Ε, όταν είναι πλούσια τα ελέη του Κυρίου...
Ποιος είναι ο Κρητικάκης και η Μαρία Βέλλιου;
Ε, είναι κι αυτοί οι μόδιστροι... άντρες έχουν στο μυαλό τους, όταν τα σχεδιάζουν.
Σχολιαστές στο μπλογκ του Νίκου Δήμου. Το γνωστό κόλλημα...
Αμάν πια μ' αυτόν τον Δήμου.
Σας καληνυχτίζω. Συνεχίστε οι δυο σας. Με περιμένει ο Herr Blücher...
Δηλαδή τώρα εμείς είμαστε γυμνοί;
Πρέπει να του ζητήσουμε φωτογραφία. Άμα στέλνει κι αυτός φωτογραφίες μόνο από τη μέση και πάνω...θα καταλάβουμε...
Κοίτα τρίο που μου έλαχε, την γκαντεμιά μου!
Δεν πειράζει. Θα βαράμε και σουτάκια... απ' τις καρέκλες...
Ας περιμένει ο Μπλούχερ άλλα πέντε λεπτά. Γιατί γκαντεμιά βρε Μαριεπί;
Γιατί γκαντεμιά;;;
Σύνα, αυτό ήθελα να σου θυμίσω κι εγώ! (Γελάω εγώ τώρα πολύ!)
Μέχρι ν' απαντήσει ο Μαριοσπί θα βγάλουμε γένεια
Μα να μου τύχουν cyber γυμνές;
Απ' το ολότελα...
Μια στιγμή να φορτώσει το Photoshop.... Επανέρχομαι...
Καλύτερα έτσι... Δεν υπάρχει και βαρύτητα στο δίκτυο...
Τι κάνεις Μαριεπί με το Φότοσοπ;
Λες να βάλει γυμνή φωτογραφία;
Στέλνω φωτό από τη μέση και κάτω...
ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΕΙΣ::;
Ο γρίφος του Μαριεπί...
Η 3 πάρτυ δεν την ζήτησε;
Όχι πειραγμένη απ' το φότοσοπ...
Μισό λεπτό... Να διορθώσω ΚΑΤΙ ακόμα...
Για να δούμε...
Δεν ξέρω ποιος τη ζήτησε, αλλά δε βλέπω να στέλνεις τίποτα. Όλο λόγια είσαι μου φαίνεται, Μάριε
Είδες Σύνας; Η 3 πάρτυ έμεινε άφωνη...
Κακό timing, Μαριεπί. Μίλησε...
Άντε πάλι με τα υπονοούμενα
Είναι εντυπωσιασμένη και προσπαθεί να το κρύψει από αμηχανία...
Παρεμπιπτόντως, η 3Ε δεν έχει μέιλ στο προφίλ της... Μήπως την έστειλες πάλι... αλλού;
Ναι, αυτό είναι. Αλλά δεν θα μπορέσω να το κρύψω άλλο. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Και μ' αυτή την ωραία εντύπωση ακόμα στο κεφάλι μου, πάω στο κρεββάτι μου
Δεν είναι το μαιλ της bighairyboys@gaysex.de ??
Μαριεπί, φόρα το τσίγκινο! ΤΩΡΑ!!
Λέω κι εγώ, γιατί δεν έλαβα ακόμα τίποτα...bighairyboys@gaysex.αt, Μαριεπί, στην Αυστρία μένω, πόσες φορές πρέπει να σου το πω, για να στέλνεις τις φωτογραφίες σου στη σωστή διέυθυνση;
Έκανα γκάφα, ε;
Ναι, οι Γερμανοί είναι πιο άγριοι απ' τους Αυστριακούς...
Κάθε μέρα-όλη μέρα, μαγείρεμα, ρε γαμώτο! Πότε θα μπορέσω να ζήσω κι εγώ σαν άνθρωπος;
Μπα, έχει χαλάσει αυτό το πατσατζίδικο. Από την Αρσάκειο αγοράζετε κρέατα;
Άλλωστε από πατσα μόνο οι Σαλλλονικείς ξέρουν.
Προτείνω να πάτε να φάτε στου Τσρούχα που είναι και αριανός.
Κρασί να πίνετε μονο κυρ-γιάννη ΄και να ψηφίζετε Μπουτάρη που δίνει τα λεφτά στον Αρη.
Μαθήματα Τέχνης στην έλλειψη νορμάλ Σεξ μετά Έρωτος;
Τι έχετε πάθει αγόρια και κορίτσια (δεν ξέρω ποιός είναι ποιά εδω!) και κάνατε ένα τόσο ωραίο post της 3P/Day πατσά. Γλιάχ!
Μαζοχοσαδιστικό ανακάτωμα, έντερα, σπλήνα με μυαλά εκεί που θα έπρεπε να είχε δεθεί συκωταριά.
Που είσαι Μαρί Αντουανέτ να τους δώσεις τους φτωχούς λίγο παντεσπάνι.
Καλή χώνεψη.
Υ.Γ.
Μαρία και Λευτέρης μόνο; Για να μην ξεχνάτε τον παππού... ήταν ιδέα μου το πατσατζίδικο!
Δημοσίευση σχολίου